Eigenlijk bespreek ik nooit het wereldje van bloggers, vloggers, YouTube- ers en ga zo maar door, gewoon omdat ik er zelf niet zo heel veel verstand van heb en ik niets de wereld in wil gooien wat niet klopt of waar jij niets aan hebt qua informatie. Toch is er iets veranderd. Afgelopen week heb ik namelijk een klein support bedrag overgemaakt naar TIM. Wie? The Influencers Movement (TIM). Als je wilt weten waar ik het over heb, kan ik heel kort en bondig zijn, want op de website kan je alles vinden, maar in het kort zijn ze heel duidelijk dit:

TIM is a movement, a platform and a manager. Huh? Yes, TIM will be all that! Because our experience at our first company Bloggers Network has taught us that influencers, as well as brands and mediating agencies need a superhero like TIM!

Als influencer is het heel belangrijk dat je connecties hebt, contacten om bedrijven met jou in contact te kunnen laten komen. Want naast dat je zelf ook heel hard moet werken aan wat je doet, of dit nu bloggen, vloggen of iets anders in social influencers wereld is, moet je ook connecties hebben om bekendheid te krijgen. Door bekendheid kun je jezelf omhoog werken als het ware. En daar kan TIM (The Influencers Movement) jou mee helpen, en dat wil ik even onder de loep nemen met je. Niet voor mijzelf maar voor jou.

Want zoals ik al zei is het belangrijk om bepaalde connecties te hebben voor bekendheid van je blog, vlogkanaal of youtubekanaal. Wat je ook doet. Als jij geld wilt gaan verdienen kan je je aanmelden, zoals ik heb gedaan bij bijvoorbeeld affiliatieprogramma’s als Zanox, Tradetracker, ik ben zelf ook Bol.com Partner en op die manier kan jij door advertenties op je blog geld verdienen. Door de clicks van je lezers op je blog, kan jij geld verdienen. Hier ligt een behoorlijke drempel, maar hoe groter je blog, hoe groter de kans dat je sneller geld verdient.
En dan is daar nu, de schakel tussen jou en de mensen die jou zouden moeten vinden: TIM (The Influencers Movement).

Wat is TIM?
TIM is een beweging, een platform en een manager. Huh? Ja, TIM zijn dat alles! Omdat onze ervaring bij onze eerste bedrijf Bloggers Network heeft ons geleerd dat beïnvloeders (influencers), evenals merken en bemiddelen agentschappen moeten een superheld als TIM!

**
Dus, hoe werkt TIM?
Ten eerste, TIM, is gemaakt om een verandering in de manier waarop we benaderen influencers marketing te maken. Waarom hebben we een beweging? Samenwerken met beïnvloeders (influencers dus) om uw verhaal te verspreiden als een merk in potentie de meest geloofwaardige en effectieve marketing troef van de toekomst zou kunnen zijn. Helaas, het is niet zo eenvoudig. Het probleem komt neer op het volgende: onnodig veel tijd en geld verloren is voor alle betrokken partijen. Waarom? Nou, in de eerste plaats, de meeste merken ontbreken van kennis over hoe, maar de meeste van alle, die influencers ze moeten benaderen voor hun campagnes. Media-, PR- en reclamebureaus hebben geprobeerd om aan de behoeften van de merken voldoen door te bemiddelen tussen hen. Maar er zijn nog geen tools beschikbaar om efficiënt beheren van alle processen of om een overzicht van de gehele beïnvloeders (influencers) markt. Waarschijnlijk is dat de reden waarom de meeste agentschappen nemen nog tot een gemiddelde van 40% van de financiële bijdragen aan de beïnvloeders. Aan de andere kant, de beïnvloeders (influencers). Afgezien van het feit dat zij minder verdienen dan voorgeschreven ze veel tijd verloren ook door tussenkomst van een overbelasting irrelevante aanvragen dagelijks. Met als gevolg dat ze missen op campagnes die werkelijk waarde zouden toevoegen aan hun blog, vlog of sociale media kanaal.

De beweging is gemaakt om iedereen hoeveel beïnvloeders (influencers), merken en bemiddelaars zou willen beïnvloeders (influencers) marketing toegankelijker en kosteneffectief te tonen. Ook willen we het bewustzijn van de waarde van influencers marketing te creëren. TIM’s motto: Kredieten aan de makers!

Ten tweede. We hebben alles op zijn plaats om de wereldwijde influencers markt op te bouwen. Een platform waarmee beïnvloeders (influencers) om een overzicht van alle mogelijke campagnes ze kunnen werpen op krijgen. Aan de andere kant, zal het klanten (merken en bemiddelende instanties) in staat stellen om hun campagnes op elk gewenst moment publiceren en toch zouden ze willen en om uit te vinden door hun zelf die beïnvloeder (influencer) hun campagne best zou passen.

*Klanten zullen campagnes op de markt te publiceren
*Beïnvloeders zal legeren aan campagnes ze houden en bepalen zelf hun tarieven per campagne component.

En last but not least, moeten we TIM DE MANAGER , efficiënt beheer van alle betrokken in een samenwerking processen. TIM biedt alle tools onze klanten en beïnvloeders nodig zou hebben.

Pitching hulpmiddel
Met slechts één klik kunt beïnvloeders (influencers) werpen op een campagne. TIM kent hun leden, zodat informatie over zichzelf, het kanaal en statistieken reeds bekend zijn en door het systeem doorgegeven. Ook, TIM wil beïnvloeders zijn in controle over wat ze verdienen per campagne. Beïnvloeders kunnen hun tarieven per campagne, die ze zullen krijgen voor de volle 100% te blijven passen.

Matching hulpmiddel
TIM heeft toegang tot real-time statistieken van alle ingeschreven beïnvloeders (influencers). Deze real-time statistieken niet alleen onder handbereik, maar ook SEO waarde, betrokkenheid en gevonden. De klant kan kiezen met welke beïnvloeder (influencer) ze zouden willen werken.

Briefing tool:
TIM biedt alle tools om efficiënt in contact met elkaar te houden. Als een beïnvloeder (influencer) u alle instructies per campagne in de briefing tool kan vinden. En als klant kunt u gemakkelijk nieuwe informatie te sturen met betrekking tot hun campagnes.

Monitoring tool:
Sommige klanten willen de inhoud te controleren voordat het wordt gepubliceerd. Via de monitoring tool beïnvloeders gemakkelijk hun inhoud kunnen verzonden naar de klant en klanten kunnen mogelijke aanpassingen suggereren.

Analyse tool:
Een van de belangrijkste instrumenten van het verlanglijstje van onze klanten: een instrument dat hen voorziet van analyses van de resultaten van hun campagnes. Conversie, CTR, views, verloving, de analyse tool biedt alle informatie die u nodig hebt.

Terugkoppeling tool:
Referenties zijn zeer belangrijk voor influencers om een reputatie op TIM op te bouwen, maar ook om hun werk te verbeteren. Het is niet verplicht, maar wij verzoeken klanten om het werk van de influencers ‘te geven.

Betaling tool:
En dit is een hulpmiddel dat vonden we erg belangrijk voor zowel influencers en klanten. TIM zal zorg dragen voor uw financiële administratie! Alle campagnes zullen door de factuur en betalingssysteem van TIM worden behandeld in een keer. Geen koehandel met facturen en e-mailen, zullen TIM zorgen voor het van nu af aan.

Circle tool:
Stel je voor, je bent een beïnvloeder (influencer); misschien heb je zou willen alleen campagnes van uw favoriete PR- en mediabureaus te ontvangen. Of misschien zou je niet willen missen op een campagne van uw favoriete merk. Nou, dan kunt u gemakkelijk toegang tot de kringen van die cliënten te vragen en krijgen een melding wanneer ze een nieuwe campagne. Aan de andere kant, zal merken en bemiddelaars in staat zijn om contact te houden met hun favoriete beïnvloeders (influencer). Een win-win situatie!

(sorry, dit heb ik vertaald via Google vertalen)

**
Eigenlijk is dit dus het perfecte middel voor een goed contact tussen PR bureau’s, merken en bedrijven met wie jij in contact wilt komen, maar ook van de andere kant voor bedrijven en PR Bureau’s om met jou in contact te kunnen komen. Met TIM (The Influencers Movement) is het dus veel gemakkelijker contact te onderhouden noch te krijgen. En dat is wat je nodig hebt als blogger, vlogger of wat je ook doet of social influencer gebied.

Als jouw droom is om van jou blog, vlogkanaal of youtubekanaal een succesvolle blog te maken, dan kom je een heel eind met goede connecties, affiliatieprogramma’s en dus kan ik alleen maar zeggen: “Are you in? – Join TIM (The Influencers Movement) now!
Echt waar, je hebt het nodig, of je nu wilt of niet. En gelukkig komt dat er nu, maar daar is wel echt wat voor nodig. En daarom is er tot nu toe alleen nog maar een Kickstarter programma van TIM.

**

The Influencers Movement werd opgericht omdat we voelen de drang om een ​​positieve verandering in de beïnvloeders (influencers) markt, op basis van de behoeften en belangen van de beïnvloeders (influencers) te brengen, en niet op basis van het enige doel om geld te verdienen. Benieuwd waarom je – als een beïnvloeder – zullen genieten van TIM?

*Krijg tot 100% van uw zelfgekozen financiële beloningen te houden
*Alleen meldingen van campagnes die je liefde
*Krijg om de toonhoogte op alle campagnes en evenementen wereldwijd
*Blijf in contact met uw favoriete merken, PR- en mediabureaus
*Krijgen financiële en juridische zekerheid
*Maak een portefeuille met bijbehorende referenties en statistieken
*Hier krijg je een real-time mediakit (incl. Inhoud, sociale en display advertising)

Na een jaar ervaring in consulting merken op welke manier ze het beste kunnen samenwerken met beïnvloeders (influencers), hebben we gemerkt dat er is één groot universeel probleem: onnodig veel tijd en geld verloren gaat door het vinden van de juiste influencers en het beheer van de betrokken samenwerkingsverbanden processen. Benieuwd hoe TIM dit probleem voor u allen merken zal oplossen?

*Publiceer een campagne op de markt zelf op elk gewenst moment, hoe dan ook je wilt.
*Een campagne kan bestaan ​​uit een combinatie van inhoud, sociale en display advertising.
*Beloningen voor de influencers kan een barterdeal, financiële beloning of een uitnodiging voor uw evenement.
*Krijg toegang tot de gehele markt beïnvloeders op één platform.
*Betaal-per-campagne of een abonnement, zodat u zult kunnen TIM tools te gebruiken op een continue basis.
*Krijg toegang tot realtime statistieken van de beïnvloeders, die hebben geworpen op de campagne, op voorhand.
*Blijf in contact met de beïnvloeders je zult werken met door de briefing tool.
*Bewaken van de inhoud voor publicatie door het gebruik van de monitoring tool.
*Evalueer de statistieken (CTR, Engagement, Bekeken etc.) van uw campagne met de evaluatie-instrument.
*Alle betalingen zullen automatisch worden behandeld door TIM.
*Blijf in contact met uw favoriete influencers door het creëren van een cirkel.

We willen influencers marketing toegankelijker te maken, net als een hoop media-PR- en reclamebureaus zijn al proberen te doen voor vele jaren.

Helaas zijn de meeste van deze bemiddelingsbureaus geen toegang tot software die de te beheren op een effectieve manier te hebben. Dit zorgt ervoor dat nog steeds de huidige samenwerkingen door bemiddelingsbureaus te zijn in plaats van tijd en kosten effectief. Waarschijnlijk is dat de reden waarom de meeste van de bemiddelaars nemen nog tot een gemiddelde van 40% van de financiële beloningen van de beïnvloeders.

Daarnaast hebben we gemerkt dat de contracten van deze agentschappen te beperken beïnvloeders op verzoeken van andere partijen te accepteren. Is dat niet een schande? Zou niet iedereen profiteren van een open markt waar de focus ligt op de meest relevante wedstrijd?

We denken media- PR- en reclamebureaus spelen een cruciale rol in het overleg met merken op welke manier een campagne in de meest winstgevende en relevante wijze kon worden vastgesteld. We willen niet aan deze agentschappen te vervangen, willen we hen te voorzien van instrumenten om hun processen efficiënt te beheren. In feite, denken wij bemiddelen agentschappen zou kunnen zijn de meest succesvolle gebruikers van TIM, omdat ze al weten hoe het opzetten van een succesvolle campagne en selecteer de meest relevante beïnvloeders.

We weten ook de waarde van de niches. Wij begrijpen dat een PR-bureau dat zich richt op high fashion zou alleen willen de beïnvloeders die ze al kennen pakken. Dat is waarom we geschapen ‘kringen’. Alle klanten in staat om hun eigen beïnvloeders uit te nodigen in hun kring zullen zijn, zodat ze een campagne alleen voor hen kunnen publiceren en nog steeds profiteren van alle tools TIM biedt.

Kortom, bemiddelende instanties zullen houden TIM omdat:

*Circles zal bemiddelaars in staat stellen om hun toch al aangesloten beïnvloeders uit te nodigen in hun kring.
*TIM’s instrumenten zullen hen helpen om samenwerkingsverbanden te beheren op een meer efficiënte manier.
*Toegang tot niet alleen hun eigen kring, maar het openbare net ook.
(Zie ook alle redenen we hebben samengevat in het bovenstaande gedeelte in ‘Brands ♥ TIM)

Met de hulp van TIM’s efficiënte hulpmiddelen, kunnen we de onnodige inbedrijfstelling stoppen. Dus, TIM niet profiteren van de financiële bijdragen aan de beïnvloeders, TIM streeft naar de beïnvloeders te verdienen wat ze verdienen: 100% van hun beloningen!

Alleen klanten zullen een vast bedrag betalen om TIM gebruiken. € 500, – per campagne, of klanten kunnen zich abonneren op een TIM BASIC, TIM PLUS of een TIM ULTIMATE rekening waar ze in staat zijn om TIM tools te gebruiken op een continue basis en krijgen de kans om een ​​cirkel te starten.

Ok, wat is het addertje?
Er is niemand. TIM is gewoon een heel goede kerel die wil de beïnvloeders wereld een betere en meer toegankelijke plaats.

Dit was een bizarre hoeveelheid informatie, maar ik wilde het gewoon graag met jullie delen. De website is in het Engels, daarom heb ik het vertaald. Sorry dus voor fouten, maar Google Chrome heeft het op deze manier vertaald.

Maar ben je ondanks, de veel te vele tekst toch enthousiast en wil je ook helpen, net als ik heb gedaan? Dan kan dat. Hoe?

Wij geloven dat alle kleine beetjes helpen en dat door de krachten te bundelen kunnen we grote dingen vast te stellen. Dat is de reden waarom TIM heeft besloten dat de financiering van € 1, – is een belangrijke hulp al. Uiteraard bent u van harte welkom om meer te doneren! We hebben gedacht van een aantal leuke beloningen, maar we hebben hebben gehouden met het feit dat de grootste beloning kunnen we alles wat je kerel aanbieden, is onze grenzeloze toewijding aan het bouwen van de beste platform mogelijk!

We hebben onze financiering doel vastgesteld op € 10.000, -, maar we streven verder te gaan dan dit bedrag en tot een totaal van € 150,000, – om TIM’s droom te creëren, zoals hierboven beschreven.

Door ons eerste doel van 10,000 € bereiken, – We kunnen al de eerste, basisversie waarop we verder bouwen lanceren: de markt. Helaas, voor € 10.000, – zullen we niet in staat zijn om de instrumenten te bouwen, zoals hierboven nog gepresenteerd. Dus, hoe meer geld we te verhogen, hoe sneller en hoe beter we in staat zijn om TIM’s droom te lanceren. Elke cent telt!

Je hebt nog 3 dagen om te helpen…
Dus doe dat dan ook.

Via het filmpje nog eens kijken wat het is? Of gewoon doneren om te helpen? DOE HET! Je helpt het Social Influencers leven weer nieuw leven in te blazen.

Dankjewel voor je geduld om dit te lezen en kennis te maken met TIM.

Liefs,
Michelle
Are you in? #JOINTIM now!

Je mag het delen ❤Vind ik Lief